Καινοτομία στην πράξη : Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα με τον ErgoQube

Η σημερινή οικονομική κρίση έχει σαφώς μειώσει αρκετά την αγοραστική μας δύναμη, με προφανή και άμεση συνέπεια την μείωση των πωλήσεων για τις επιχειρήσεις. Ως αποτέλεσμα, οι ελληνικές επιχειρήσεις χρειάζονται από δύο έως τρεις φορές περισσότερη προσπάθεια για να επιτύχουν τα ίδια με προηγούμενα έτη οικονομικά αποτελέσματα.

Μια καινοτόμα ιδέα για την καλύτερη ανταπόκριση σε αυτή την πρόκληση έχει να προτείνει η εταιρεία ErgoQ, με το προϊόν της ErgoQube. Πρόκειται για έναν εταιρικό, εσωτερικό cloud διακομιστή αρχείων, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κοινόχρηστων επαφών και ημερολογίων, διαχείρισης πωλήσεων, έργων και υποστήριξης, με ένα ελεύθερα επεκτάσιμο εταιρικό intranet, με έτοιμες εφαρμογές για πρωτόκολλο και βιβλιοθήκη εγγράφων, εγκρίσεις δαπανών και αδειών και διαχείρισης υποθέσεων, όπως πχ η ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος ή η συμμετοχή σε μια έκθεση.

Όλες οι πληροφορίες και τα έγγραφα που είναι αποθηκευμένα στον ErgoQube είναι προσβάσιμα μέσω web χωρίς καμία άλλη ανάγκη εγκατάστασης σε κάθε υπολογιστή, καθώς και μέσω εξειδικευμένων εφαρμογών iOS ή Android για tablet ή smartphone. Ο ErgoQube έχει αναπτυχθεί με παγκοσμίως καταξιωμένο ελεύθερο εταιρικό λογισμικό που χρησιμοποιείται ακόμη και από πολυεθνικές επιχειρήσεις. Με τον τρόπο αυτό είναι προσιτός σε κάθε ελληνική επιχείρηση, και ταυτόχρονα επεκτάσιμος με εξειδικευμένες, διεθνείς, επαγγελματικές εφαρμογές από ιατρική έως και ασφάλεια εγκαταστάσεων.

Αυτό που θα διαπιστώσουμε με την χρήση του, είναι ότι  ελαχιστοποιούνται οι καθυστερήσεις και οι νεκροί χρόνοι αναμονής, ενώ ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα στο προσωπικό της επιχείρησης να αξιοποιήσει παραγωγικά τον εξοικονομούμενο χρόνο. Ακόμη, σημαντικό είναι το γεγονός πως υποστηρίζει και τηλε-εργασία από το σπίτι, το stand μιας έκθεσης, ή εν κινήσει (πχ σε μέσα μαζικής μεταφοράς).

Το πρακτικό όφελος που μπορεί να προκύψει με την χρήση του ErgoQube έγκειται στο ότι ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να διαχειριστεί με άνεση έως και τριπλάσιο όγκο εργασιών σε σχέση με την προϋπαρχουσα κατάσταση. Αυτό γιατί ο ErgoQube :

  • Αυξάνει θεαματικά την ικανότητα των χρηστών να αναζητούν πληροφορίες και έγγραφα (τηλέφωνα, ραντεβού, συμβάσεις κ.α.)
  • Βελτιώνει την ικανότητα των χρηστών να διαμοιράζουν την πληροφορία στα άτομα που την χρειάζονται, όταν τη χρειάζονται, με τον ελάχιστο κόπο
  • Καθιστά περιττές τις εκτυπώσεις (εγγράφων, e-mail, συμβάσεων κλπ), και με τον τρόπο αυτό μειώνει λειτουργικές δαπάνες
  • Ελαχιστοποιεί τις ανάγκες επικοινωνίας (τηλέφωνα, e-mail, sms κ.α.), κερδίζοντας παραγωγικό χρόνο – εξοικονομώντας λειτουργικές δαπάνες
  • Εξαλείφει τον χαμένο χρόνο των αναζητήσεων σε έντυπο αρχείο (ντουλάπες, ντοσιέ κ.α.).
  • Επιτρέπει την πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και έγγραφα από tablet, κινητό, laptop ή υπολογιστή. Με εφαρμογές για Android & iOS.
  • Βασίζεται σε εταιρικό λογισμικό ανοικτού κώδικα, το οποίο διατίθεται χωρίς κόστος, χρησιμοποιείται ακόμη και από πολυεθνικές επιχειρήσεις (Yahoo, SAP, Motorola κ.α.), χωρίς κανένα περιορισμό χρηστών.

Για όλα αυτά, ο ErgoQube έχει διακριθεί δύο φορές για την καινοτομία του, στους δύο διαγωνισμούς του ΣΕΒ και της Eurobank Η Ελλάδα Καινοτομεί. Η διπλά αναγνωρισμένη καινοτομία του, τον καθιστά επίσης και την κατ’ εξοχήν επιλογή για τεκμηρίωση καινοτομίας σε όλα τα επιδοτούμενα προγράμματα του ΕΣΠΑ και του ΟΑΕΔ.

“Στην ErgoQ θέλουμε να κάνουμε κάθε εργασία σωστά με την πρώτη φορά. Επενδύουμε στον σωστό σχεδιασμό. Πιστεύουμε ότι με τον ErgoQube, κάθε Ελληνική επιχείρηση μπορεί να ξεπεράσει τη σημερινή οικονομική και κοινωνική κρίση.  Επίσης, δεν δίνουμε φτηνές λύσεις. Απλά, δε χρεώνουμε το λογισμικό”, μας δήλωσε ο κος Στέφανος Κουζώφ, ιδιοκτήτης της ErgoQ.

Στην Ελληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων, πιστεύουμε στις καινοτόμες λύσεις που μπορεί να προσφέρει η ελληνική αγορά, στηρίζουμε λοιπόν κάθε προσπάθεια για την ..”εκ των έσω” τόνωσή της.

Περισσότερες πληροφορίες για την ErgoQ:

Η εταιρεία Σ. Κουζώφ & ΣΙΑ ΕΕ με την διακριτική επωνυμία “ErgoQ” ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2009. Η εταιρεία προσφέρει συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα χρηματοδότησης και πληροφορικής, καθώς και υπηρεσίες διαχείρισης και αυτοματοποίησης επιχειρηματικών διαδικασιών. Οι υπηρεσίες της εταιρείας είναι πιστοποιημένες κατά ISO 9001, από τον LRQA. Η έδρα της εταιρείας είναι στην Θερμοκοιτίδα Επιχειρήσεων i4G, στην Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, στη Θεσσαλονίκη.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *