Eventora: Μια καινοτόμος πλατφόρμα για εκδηλώσεις και συνέδρια

Της Ελένης Νάτση 

Μια ελληνική startup που ακούει στο όνομα Eventora έρχεται να λύσει τα χέρια σε οργανωτές εκδηλώσεων στο κομμάτι των εγγραφών και της διάθεσης εισιτηρίων.

Το Eventora αποτελεί ουσιαστικά μια πλατφόρμα όπου ο ενδιαφερόμενος- διοργανωτής μιας εκδήλωσης μπορεί εύκολα και γρήγορα να δέχεται εγγραφές και να διαθέτει εισιτήρια. Αυτό καθίσταται εφικτό μέσω web, μέσω του facebook ή ακόμα και μέσα από κινητά τηλέφωνα (iPhone και Android apps).

Το βέβαιο είναι ότι μέσα από την ηλεκτρονικοποίηση των συναλλαγών αλλά και των διαδικασιών μάρκετινγκ, πλατφόρμες όπως το Eventora προσφέρουν μια σειρά από πλεονεκτήματα. Ειδικότερα, μέσω του Eventora, δίνεται πλέον η δυνατότητα:

α) Άμεσου μάρκετινγκ: Ο οργανωτής της εκδήλωσης μπορεί να προωθήσει την εκδήλωση μέσω των κοινωνικών δικτύων αλλά και με αποστολή email.

β) Παραγωγής e-tickets: Τα τελευταία ο επισκέπτης της εκδήλωσης μπορεί να τα αποθηκεύσει στο κινητό του (στο Passbook ή σε apps) και να τα έχει πάντα μαζί του

γ) Σκαναρίσματος του e-ticket στο κινητό  την ημέρα της εκδήλωσης  από τους οργανωτές. Ένα γρήγορο και απλό δηλαδή check-in. Με το σκανάρισμα αυτό το όνομα του χρήστη εμφανίζεται και σε μεγάλες οθόνες στον χώρο της εκδήλωσης ως προσωπικό καλωσόρισμα.

Σημειώνεται ότι στις δωρεάν εκδηλώσεις, η υπηρεσία του Eventora δίνεται δωρεάν ενώ στις εκδηλώσεις με χρηματικό αντίτιμο, κρατιέται ένα ποσοστό από το ποσό της εγγραφής.

Σύμφωνα με το Νίκο Τσάμη, ιδρυτή του Eventora, η εταιρεία από το 2010 που ιδρύθηκε μέχρι και σήμερα, έχει καταφέρει να κάνει το πολυπόθητο άνοιγμα στην παγκόσμια αγορά, το οποίο ήταν και ο αρχικός στόχος. «Είμαστε ικανοποιημένοι με την πορεία του Eventora μέχρι και σήμερα, αφού έχουμε καταφέρει να ανοιχθούμε σε 13 χώρες, καλύπτοντας εκδηλώσεις με την υπηρεσία μας. Οι χώρες αυτές είναι οι ΗΠΑ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάϊ), Βέλγιο, Αγγλία, Γαλλία, Αυστραλία, Σιγκαπούρη, Κύπρος, Λίβανος, Ισπανία, Καναδάς, Ουγγαρία και φυσικά η Ελλάδα. Επίσης έχουμε λάβει ένα πολύ ικανοποιητικό feedback από εκδηλώσεις που έχουν χρησιμοποιήσει το Eventora όπως το TedxAthens, TedxThessaloniki ή από user groups όπως το AWS (Amazon Web Services), πανεπιστήμια κλπ.»

Και με βάση τον διεθνή ανταγωνισμό στον τομέα του, ποιά είναι τα δυνατά σημεία του Eventora; Σύμφωνα με τον Νίκο Τσάμη: «Θα έλεγα το σύνολο το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει το Eventora. Η διαδικασία εγγραφών και διάθεσης εισιτηρίων μέσω facebook είναι σίγουρα ένα από τα δυνατά μας σημεία καθώς και μια επιμέρους δυνατότητα που προσφέρει η πλατφόρμα: η δυνατότητα online αξιολόγησης εργασιών/ υλικού που θα χρησιμοποιηθεί στα συνέδρια. Αντίστοιχες πλατφόρμες σαν τις δικές μας εξειδικεύονται στα παραπάνω κομμάτια, ενώ εμείς έχουμε προσπαθήσει και καταφέρει να προσφέρουμε όλες τις παραπάνω υπηρεσίες συνολικά μέσα από το Eventora.»

Η ομάδα του Eventora έχει λάβει μέρος σε μια σειρά από διαγωνισμούς όπως στο διαγωνισμό της Velti, Mobile Demo Day,όπου απέσπασαν το τέταρτο βραβείο, στο Mobile Monday Athens (Nokia app contest) τον Ιανουάριο του 2012 όπου έλαβε το τρίτο βραβείο.

Επίσης, με το project “αγορές με κοινωνική δικτύωση από την τηλεόραση”  η ομάδα απέσπασε το  πέμπτο βραβείο στον διαγωνισμό ibank καινοτομία και τεχνολογία της Εθνικής Τράπεζας που έγινε τον Απρίλιο του 2012.

Η ομάδα η οποία ξεκίνησε με ίδια κεφάλαια,έχει ήδη έσοδα από τις υπηρεσίες που προσφέρει το Eventora αλλά ταυτόχρονα ψάχνει και για χρηματοδότηση για την περαιτέρω ανάπτυξή της με το βλέμμα στραμμένο φυσικά στην παγκόσμια αγορά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *